Brend biciklističkih komponenti LONGUS započeo je svoju povijest 2004. godine kada su na Slovačkom tržištu predstavljene prve komponente s logotipom LONGUS.
Popularnost ovog brenda raste ne samo u Slovačkoj nego i u inozemstvu. Svake godine obitelj LONGUS predstavlja nove komponente.
Najveći procvat asortimana bio je 2005. godine i od tada cijeli asortiman uključuje sve što je potrebno za bicikle i bicikliste.
U Longus ponudi možete pronaći male rezervne dijelove kao što su kočione pločice i žbice, ali i kvalitetne komponente za bicikl kao što su bokobrani, držači, upravljači, pedale, sjedala itd. Naravno, LONGUS podržava sigurno bicikliranje te tako nudi široku paletu kaciga, rukavica, naočale, sunčane naočale i svjetla koja povećavaju sigurnost vožnje biciklom i štite biciklista tijekom vožnje.
Na internetskim stranicama bikershop.hr. primjenjuju se kolačići (cookies). Kolačići su male datoteke (najčešće u obliku slova i brojeva), koje se spremaju na uređaj korisnika prilikom posjeta određenoj Internet stranici te omogućavaju Internet stranici da prepozna uređaj korisnika kada sljedeći put posjeti tu stranicu.
Nužni
Uvijek aktivni
Nužni kolačići omogućavaju normalno funkcioniranje Internet stranice i bez njih stranica ne može ponuditi sadržaj svojim korisnicima. Omogućavaju stavljanje proizvoda u košaricu, vršenje plaćanja se također smatra nužnim kolačićima.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Statistički kolačići omogućuju bilježenje posjeta i izvora prometa u svrhu mjerenja i poboljšanja učinkovitosti Internet stranice.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški kolačići su kolačići koji imaju određeni identifikator i omogućuju daljnje marketinške aktivnosti u odnosu na ponašanje korisnika.